Každá webová stránka musí umět dvě základní věci: dobře komunikovat a efektivně prezentovat. Ujistěte se proto, že je každému návštěvníkovi při návštěvě vaší hlavní stránky jasné:
Mějte tyto body stále na paměti při editaci obsahu. Webové stránky musí mít velice jasnou a intuitivní strukturu. Nesmí být přeplněné textem, musí působit lehce, avšak důležité informace nesmí chybět. Úspěšnost obsahu jednotlivých sekcí můžete snadno sledovat například skrze službu Google Analytics, kterou vám rádi pomůžeme nastavit.
Často se stává, že máte fantastickou službu a k ní graficky vynikající stránky. Přesto si ji však objedná málokdo, protože se cestou k cíli ztratí nebo klikne jinam. Tyto problémy odhalí uživatelské testování webu, které lze objednat přímo u nás.
Zárukou návštěvnosti webu je jeho dobrá pozice na vyhledávačích. Názvy článků a nadpisy stránek na svých webových stránkách můžete považovat za výstižné, ale jste si jistí, že Seznam či Google jsou stejného názoru? Vyhledávače čtou váš web totiž jinak než lidé – potřebují klíčová slova.
Doporučujeme vám proto hledat klíčová slova a vždy se ptát: Je u nich velká konkurence? Jsou vyhledávaná? Pokud však chcete na vyhledávače zaútočit rychle a progresivně, využijte našich služeb SEO či propagace přes PPC kampaně.
Dalším důvodem, proč je vaše stránka zatím málo navštěvována, může být nekvalitní obsah, ať už se jedná o text, obrázky, videa či prezentace. Vytvořte si dostatečnou obsahovou munici pro propagaci skrze další internetové kanály. Zde je potřeba se zamyslet nad vaší cílovou skupinou. Existují e-ziny, blogy, fóra či poradny, které vaši zákazníci navštěvují?
Pak byste na nich měli publikovat i vy. Sociální sítě jsou v dnešní době už nepostradatelnou nutností. Určete si pravidelnou frekvenci vašeho publikování, propojte vaše facebookové přátele se seznamem vašich kontaktů a dejte o sobě vědět pravidelnými newslettery. To vše spojte skrze vaši základnu na webových stránkách. Pokud nevíte jak, neváhejte nás kontaktovat.
Nehrňte na web obsah za každou cenu. Nekopírujte cizí články a nestahujte nedůvěryhodné fotografie z galerií. Dejte si čas a práci s tvorbou unikátního obsahu, který bude dokonale korespondovat s vaší identitou. Zamýšlejte se znovu a znovu nad svou cílovou skupinou a možným návštěvníkem vašeho webu. Stránka slouží uživateli, ne vašemu egu.
Obrázky a grafiku není radno podceňovat ani přeceňovat. Jeden obrázek řekne více než 1000 slov. Přesto by vaše stránky měly být srozumitelné i bez všech skriptů, objektů, appletů, kaskádových stylů, obrázků a jiných doplňků či externích souborů.
Proto věnujte webu náležitou typografickou péči. Jedním z nejčastějších nedostatků webových stránek je malé písmo. Pamatujte si, že texty by měly být dostatečně čitelné i ze vzdálenosti 1,5 metru.
Na závěr pro vás máme několik obecných pravidel pro vzhled, rozložení a strukturu webových stránek.
Tento dokument považujte za obecný manuál práce s vašimi webovými stránkami. Pro konzultaci specifických potřeb vašeho webu nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.
E-mail: info@infonia.cz
obchod@infonia.cz
+420 777 690 603
podpora@infonia.cz
+420 777 001 559
Společnost Infonia spol. s r.o. získala
v rámci otevřeného ratingu Imper
Zdravá firma hodnocení ,,EXCELENTNÍ,,.
Řadí se mezi 10 000 finančně
nejstabilnějších firem v České republice.
Odkaz na certifikát
Rádi Vás uvidíme u nás v kanceláři:
Pod pekárnami 245/10,
190 00 Praha 9-Vysočany