2.5.2017
Žádná úspěšná firma na trhu se neobešla bez reklamy. Jedná se o způsob, jak informovat široké okolí o své existenci a o službách/produktech, jaké firma nabízí.
Samotná reklama je příliš obšírný pojem, který zahrnuje bannery na blogu i vzducholoď s nápisem. Jen těžko lze jednoznačně říci, který druh reklamy je nejúčinnější, liší se podle oboru zaměření. Jiná reklama se proto zvolí pro internetový obchod a jiná pro půjčovnu lodiček na Vltavě. Jelikož je internet nejvyužívanějším médiem, zaměříme se proto na reklamu ve světě internetu.
Internetová reklama je omezena jen na internetové uživatele, ovšem jelikož je to dnes většina lidí, tak se stal internet tím nejdůležitějším místem pro propagaci. Zatímco v televizi nebo novinách spatříme i reklamy, o které nemáme zájem, internetová reklama je cílena zejména na uživatele, kteří přesně hledají potřebné věci/služby.
SEO, neboli optimalizace pro internetové vyhledávače, je speciálním druhem reklamy, který není zaměřený tolik na uživatele, jako na samotné vyhledávače. Cílem je posunout stránku ve výsledcích vyhledávání tak, aby se na důležitá klíčová slova zobrazovala na co nejvyšších pozicích. Pro optimalizace se provádí ON page SEO a OFF page SEO. Zatímco pro ON page SEO je zapotřebí web uzpůsobit tak, aby byl pro vyhledávače zcela validní, OFF page SEO je založeno na pravidelném rozšiřování odkazů na cizích doménách.
Jeden z nejvyužívanějších způsobů reklamy, který je vyhledávaný zejména u Googlu a Seznamu. Účelem je zobrazování obrazových reklam, které se zobrazují zejména podle slov, které uživatel hledá. Výhodu zde představuje skutečnost, že zákazník platí jen za uživatele, kteří skutečně na reklamu kliknou a web navštíví. Její efekt je okamžitý a každý si může dokonce spravovat rozpočet, který do ní investuje.
Další možností reklamy je spolupráce s konkrétními portály, na kterých uživatelé umístí bannery, videoreklamy nebo odkazy, prostřednictvím kterých se bude jejich firma propagovat. Pro tento druh reklamy je vhodné vybrat si web, který takový druh reklamy nabízí a dohodnout se na spolupráci.
Internet nabízí i celou řadu jiných reklam, ne každá z nich patří mezi populární a některé jsou dokonce na pomezí mezi morálními zásadami internetu. Populární reklamu tvoří emailing, jedná se o hromadné zasílání reklamy na velké množství emailů. Dále je velmi populární intextová reklama, která je založená na vkládání odkazů do tématických příspěvků nebo přímo na publikaci článků s tématickými odkazy. Tuto reklamu však lze zařadit spíše do SEO, jelikož se podílí na rozšiřování zpětných odkazů na jiných doménách.
E-mail: info@infonia.cz
obchod@infonia.cz
+420 777 690 603
podpora@infonia.cz
+420 777 001 559
Společnost Infonia spol. s r.o. získala
v rámci otevřeného ratingu Imper
Zdravá firma hodnocení ,,EXCELENTNÍ,,.
Řadí se mezi 10 000 finančně
nejstabilnějších firem v České republice.
Odkaz na certifikát
Rádi Vás uvidíme u nás v kanceláři:
Pod pekárnami 245/10,
190 00 Praha 9-Vysočany