Vaše firma a váš web

18.8.2016

Vaše firma a váš web

Webové stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy, které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo internet, jim věnuje pouze nezbytný čas.

Je tento postup správný nebo ne? Dříve jsme byli zvyklí na Zlaté stránky, jejichž silný svazek nám ležel vedle telefonu. Dnes se většina firem vyhledává přes internet. Webovým stránkám by se proto mělo věnovat dostatečné množství času.

Jaký web taková firma

K prvnímu kontaktu mezi firmou a zákazníkem dochází nejčastěji na samotných webových stránkách. V takovém případě je to právě web, který se stane vizitkou vypovídající o dané firmě. Pokud je web firmy nevzhledný nebo chaotický, může dostat i méně kvalitní firma u zákazníka přednost právě proto, protože má hezčí web.

Podobě webu by se proto měla věnovat dostatečná pozornost a rozhodně by to neměla být oblast, na které by se mělo šetřit. Firemní web se nebuduje zrovna každý den, ale naopak jde o jednorázovou investici do stránek, které mohu udělat dobrý dojem do klienta, který vás jejich prostřednictvím upřednostní před konkurencí.

Co by na firemním webu nemělo chybět

Zákazníci jsou rádi, když se mohou dozvědět nejdůležitější informace o firmě ještě dříve, než ji kontaktují. Základem webu je přehledné rozdělení do sekcí, ve kterých lze najít strukturované informace, které jsou snadno čitelné.

Základem jsou informace o firmě, kde se mohou napsat informace o působení, zkušenostech i výhodách, jakých může klient s firmou dosáhnout. Důležitá je sekce se službami, případně i ceníkem, který se stane možností, jak porovnávat služby s konkurencí. Jestliže je politikou firmy nesoustředit se na cenu, ale na kvalitu, je vhodné vytvořit i sekci s referencemi, kde se může firma pochlubit reakcemi zákazníků nebo fotografiemi, či videy, s ukázkami práce

Podstatná je sekce s kontaktem, kde lze umístit nejen telefonní kontakt a email, ale i interaktivní mapu a adresu sídla. Pokud si nejste jistí, jestli jsou vaše stránky opravdu kvalitní, nebojte se je porovnat s konkurencí a následně již budete vědět, jestli jsou jejich stránky lepší, než ty vaše.

Infonia > Blog > Vaše firma a váš web
Všechny údaje jsou povinné.
Infonia.cz

E-mail: info@infonia.cz