12.1.2018 Jaké jsou trendy webového designu pro rok 2018? Design webu je jedním z hlavních faktorů, kterým si
můžete během pár vteřin návštěvníky (potenciální zákazníky) získat
nebo naopak odradit. Z toho vyplývá, že má velký vliv na Vaše
konverze a tudíž i zisky. Milton Glaser, významný grafický designér
kdysi prohlásil, že existují tři základní reakce na design: ano, ne
a WOW! V dnešní době, kdy je internet zahlcený weby je “reakce
WOW!” klíčem k Vašemu úspěchu. více
1.1.2018 Sociální sítě a jejich využití pro podnik Sociální sítě jsou nedílnou součástí moderní společnosti. Každý
den jej využívají miliony lidí. Není tedy divu, že spousty firem a
podniků se snaží využívat sílu sociálních sítí a získávat tak nové
potencionální zákazníky. Možnosti sociální sítě a jejich využití
pro podnik je nekonečné, ale nic se nesmí přehánět. Příliš velký
důraz kladený na sociální sítě, totiž způsobuje podcenění ostatních
důležitých věcí, které jsou potřebné pro úspěšné podnikání. více
25.12.2017 Korporativní identita vaší společnosti Budování korporativní identity společnosti není zrovna
jednoduché. Obzvláště, když kolem toho všeho vzniká spousty
polopravd a mýtů. Většina špatných rozhodnutí však vzniká ve velkém
egu ředitelů, kteří rozumí všem a všemu. Nechtějí si nechat poradit
a tak často korporativní identita společnosti trpí. více
20.12.2017 Správa firemních kontaktů Snad každá úspěšná fungující firma má své zákazníky, ať už
pravidelné či jednorázové. V případě kamenného obchodu jsou to lidé
kteří nás navštíví a odejdou. Pokud jde ovšem o internetový obchod, jedná
se nejčastěji o zákazníky, kteří něco zanechají a to emailovou
adresu. více
11.12.2017 Tvorba webu na blogovacím systému Provozovat svůj vlastní web může přinášet mnoho výhod, avšak ne
každý má odvahu do takovéto činnosti se pouštět, protože mu přijde
samotná tvorba
webu velmi složitá a zdlouhavá, ale to je omyl. V dnešní době
existuje hned několik způsobů jak web vytvořit, aniž byste museli
ovládat složité kódování. Jedním ze způsobů je i tvorba webu na
tzv. blogovacím systému. více
2.12.2017 Další weby a microsite pro podporu webu Webové stránky jsou základem podnikání na internetu. Dnes má
vlastní web již většina firem a pro mnoho uživatelů to znamená
potýkat se stále větší konkurencí. Mnozí se tedy rozhodnou pro
propagaci webu, což
je velmi rozumný krok. Jednou z možností, jak web skutečně
podpořit, je i tvorba microsites. Jak mohou webu pomoci? více
25.11.2017 Na jakém CMS udělat e-shop Pokud si zakládáte vlastní e-shop, budete si muset vybrat, na
jakém CMS jej chce spravovat. CMS je zkratka pro content management
systém, tedy pro prostředí, ve kterém budete zajišťovat běh vašeho
e-shopu. Právě výběr toho správného CMS určí, jak efektivně budete
schopni publikovat nabízené položky a spravovat objednávkový,
platební, fakturační a logistický systém. CMS existují opravdu
spousty a každý nabízí něco trochu jiného. My se nyní podíváme na
tři nejznámější a nejkvalitnější CMS pro tvorbu a správu
e-shopu. více
18.11.2017 Webová stránka a sociální sítě Pro oslovení co největšího počtu lidí je vhodné vyhledávat
místa, kam nejvíce lidí chodí a nemáte teď na mysli místa reálná,
ale virtuální. K těm v poslední době jednoznačně patří sociální
sítě. Je tedy velmi výhodné ke své webové stránce zřídit také
stránku na sociální síti, která bude fanoušky automaticky
informovat o všem novém na vašem webu. více
11.11.2017 Jak zjistit vhodná klíčová slova pro web Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy je
správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch
reklamní kampaně. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat
při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním
nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí
vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače
právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už záleží, zda na vaši
reklamu klikne nebo bude hledat dále. více
3.11.2017 Zálohování webu Stejně tak jako důležité účetní záznamy, tak i obsah webu má
svojí hodnotu a existuje mnoho důvodů, proč ho zálohovat. Jsou
webové stránky, kde se obsah nemění a slouží jen jako zdroj
základních informací, ale u rozsáhlých stránek s pravidelným
obsahem je potřeba považovat zálohování za samozřejmost. více
28.10.2017 Na co si dát u webu pozor Provozovatelé internetových stránek se dopouští častých omylů,
které mnohdy ignorují a zbytečně se tím podílí na vzniku celé řady
problémů. Uvedeme si proto jedny z těch nejčastějších a možnosti,
jak se jim vyhnout. více
23.5.2017 Vaše firma a mapy Vědí vaši zákazníci, kde se nacházíte? Pokud působí firma v
rámci celé České republiky, pak není podstatné, kde sídlí a
klientům pomůže odkudkoliv. Pokud se však jedná o obchod nebo
lokálně fungující firmu, pak může být pro zákazníka její nalezení
problém. více
16.5.2017 Linkovací profil webu - proč ho sledovat? Linkovací profil je jedna z věcí, na které by se mělo dbát při
optimalizaci
webu pro vyhledávače. Každý zkušený uživatel už ví, že může web
prostřednictvím zpětných odkazů na cizích doménách posunout v
příčkách ve výsledcích vyhledávání a pokud má být toto snažení
opravdu efektní, je linkovací profil základ. více
9.5.2017 Vaše firma a váš web Webové
stránky jsou často opomíjenou stranou byznysu. Zatímco firmy,
které se živí poskytováním internetových služeb, jim věnují
dostatečný prostor, značné množství firem, působících mimo
internet, jim věnuje pouze nezbytný čas. více
2.5.2017 Placená reklama pro firmu Žádná úspěšná firma na trhu se neobešla bez reklamy. Jedná se o
způsob, jak informovat široké okolí o své existenci a o
službách/produktech, jaké firma nabízí. více
28.9.2016 Jak legálně snížit daně Pořízením dlouhodobého nehmotného majetku -
Nehmotným majetkem se rozumí nehmotné výsledky výzkumu a vývoje,
software, ocenitelná práva a jiný majetek podle Zákona o
účetnictví. Za nehmotný majetek jsou považovány i webové
stránky či e-shopy. více
26.9.2016 Napadení webů na Wordpressu Wordpress je nejpopulárnějším redakčním systémem,
který se používá pro tvorbu webových stránek. Snadno se na něm weby
tvoří a snadno se v něm i pracuje, je ovšem velmi zranitelný. Jeho
popularity využívá celá řada hackerů a spamerů, aby se mohli
nabourat do webů ostatních uživatelů. více
19.9.2016 Vaše firma ve vyhledávačích Internetové vyhledávače jsou nejvyužívanějším prostředkem pro
hledání firem. Pokud je cílem firmy dosáhnout co nejvyššího počtu
zákazníků, je vhodné, aby dbala jak na správné zobrazení ve výpisu
nalezených výsledků, tak i na samotnu pozici ve vyhledávání.
Předpokladem je pochopitelně vlastní firemní web a následně
zajištění ON page a OFF page faktorů, které si nyní trochu
přiblížíme. více