Textový obsah je pro každou webovou stránku důležitý, uživatelé se díky němu dozvědí všechny potřebné informace. Může být ovšem text také marketingovým nástrojem? Ano a konkrétně se mu říká content marketing, nebo také obsahový marketing. více
Textový obsah je pro každou webovou stránku důležitý, uživatelé se díky němu dozvědí všechny potřebné informace. Může být ovšem text také marketingovým nástrojem? Ano a konkrétně se mu říká content marketing, nebo také obsahový marketing. více
Důvodů proč zakládat blog může být hned několik. V první řadě si spíše musíme říct, k čemu nám bude blog sloužit a podle toho se dále určí proč je blog přínosný pro naší věc a jak nám může maximálně posloužit. více
Pokud se vám právě podařilo zdárně dokončit váš nový web, nastává pro vás nová, možná ještě o něco více složitější práce, a to dostat váš web do podvědomí lidí. Je jasné, že na váš nový web okamžitě nezačnou proudit davy návštěvníků. Musíte jim web ukázat, připomenout a toto dělat stále dokola. více
Helpdesk je jednoznačně neocenitelnou záležitostí, která dokáže zlepšit chod každé společnosti. Dokáže eliminovat nadbytečné množství informačních kanálů do jednoho jediného a tím zefektivnit a maximalizovat pracovní proces. Jedná se o nástroj, který vám dává náskok před ostatními, díky hned několika aspektům. více
Firemní web je jednou z cest, kterou o sobě dáváte vědět svým zákazníkům a prostřednictvím kterého s nimi i komunikujete. Podle toho by měl váš firemní web také vypadat a hlavně by měl obsahovat vše potřebné. více
V dnešním vysoce konkurečním prostředí je každý trumf v rukávu nebezpečnou zbraní, jak si poradit s již zmíněnou konkurencí. Jednou z takových zbraní, které odlišují profesionály od amatérů je firemní identita neboli corporate identity a web. Jenže co si představit pod těmito pojmy? více
Využívání mediálních souborů je u webových stránek naprostou samozřejmostí. Pokud se na webu používají, tak je vhodné se o nich něco dozvědět, tedy především to, jak by správně měly vypadat a jakých pravidel se držet. více
Minisite, také někdy nazývaná jako mikrostránka, mikroweb či miniweb, je stránka vytvořená za účelem podpory centrálního webu. více
Jakým způsobem je nejlepší provozovat reklamu na webu? Od minulých let nastala řada změn a při volbě ideální reklamy je třeba dbát i na reakce vyhledávačů. Ať už jde o poskytování, nebo o využívání reklamy, jaké mají největší úspěch? více
Analýzy webových stránek patří mezi top služby u mnoha společností. Málokterý zájemce o tyto služby však ví, že je možné takovou analýzu vytvořit i svépomocí. Jako každá jiná analýza, tak i analýza webu by měla mít za cíl zjištění všech nedostatků stránek. Analýza by měla mít určitý spád, a proto není vhodné v ní napřeskáčku uvádět hodnoty, které na sebe příliš nenavazují. více
Pod úspěšným obsahem webu si lze představit mnoho věcí, ale vždy jde především o obsah, který je co nejlákavější pro uživatele, tedy pro návštěvníky stránek. Najde se jen málokdo, kdo by si pročítal obsah, který se mu nelíbí. My si proto představíme základní pravidla pro kvalitní a úspěšný obsah. více
Co mají společného webové a sociální stránky? Vše. Důvodů, proč by měl být web i na sociálních sítích, je hned několik. Na webové stránky uživatelé zavítají jen občas, když něco potřebují. Na sociálních sítích jsou ovšem téměř neustále, a proto je nutné, aby byl obsah webu viditelný právě tam, kde uživatelé stráví času nejvíce. více
Webové stránky jsou místem, kde by se návštěvníci nikdy neměli nudit. Pro samotné majitele webu by mělo být důležité, aby návštěvníci na webu setrvali co nejdéle. K tomu je vhodné mít nejen dobrý obsah stránek, ale také prvky, které uživatele zaujmou. více
Nevhodné umístění reklamy - Weby se bezesporu dělají především pro možnost výdělku. Jestliže se monetizují prostřednictvím obrazové reklamy, tak je krajně nevhodné jí vítat každého uživatele. Důraz je vždy třeba dodržovat především u hlavní strany webu. Reklamy je potřeba umístit na místa, kam uživatelé klikají nejčastěji, hlavní strana by však měla zůstat co nejvíce čistá. Jedná se o jakousi vizitku webu, která předurčí úspěšnost, následná umístění reklam je vhodná situovat do podkategorií a především příspěvků. více
I v současné době jsou reklamní tiskoviny nenahraditelným prvkem při vytváření povědomí a ovlivňování skupiny zákazníků. Reklamní materiály musí být vytvořeny důvěryhodně a navíc by měly obsahovat texty, které umí prodávat. Poskytujeme svým klientům marketingové materiály, což znamená, že navrhneme nejen celkovou strukturu a koncepci Vaší tiskoviny, ale pomůžeme i s texty. více
Dokážeme si představit, jak je pracné udržovat aktuální jídelní lístek na webu a zároveň na Lunchtime.cz. Kolonku po kolonce vyplňovat denní meníčka, a to hned na dvou místech, je velká otrava a pro vás zbytečná ztráta času více
4. června jsme se zúčastnili každoroční konference plné velkého množství zajímavých přednášek a mnoha významných osobností ze světa online marketingu. více
Stejně jako naše webové stránky, tak i mailová služba pro naše klienty, takzvaný webmail, volala po změně. V těchto dnech jsme nasadili novou verzi rozhraní, které je pro uživatele přívětivé a lépe graficky zpracované. Navíc je uzpůsobené i pro mobily a tablety. více
obchod@infonia.cz
+420 777 690 603
podpora@infonia.cz
+420 777 001 559
Společnost Infonia spol. s r.o. získala
v rámci otevřeného ratingu Imper
Zdravá firma hodnocení ,,EXCELENTNÍ,,.
Řadí se mezi 10 000 finančně
nejstabilnějších firem v České republice.
Odkaz na certifikát
Rádi Vás uvidíme u nás v kanceláři:
Pod pekárnami 245/10,
190 00 Praha 9-Vysočany